Vädret är några steg före min kropp

Hej!
Har varit kass på att blogga, jag vet. Har ridit ut med Anna och tuva idag. Vi plaskade runt i sandtaget, man såg att Thor älskade det, haha jag tycker nog det är minst lika kul. Han plaskar och gör värsta knälyften!
-
Har tränat 45 minuter hemma, är nu på väg för att hämta mamma. Har haft massa planer det senaste dagarna som det inte blivit något utav, får se ifall det blir något imorgon kväll. Det hade vart rätt kul att komma ut, inte gjort något på såå länge. Har satsat på ridningen till 100% sen kämpat på med min träning sen har jag legat helt död efter det haha! Sen känner jag väl att det inte ger så mycket att bara sitta och stirrar i en väg, eller typ kolla på film i 5 timmar. Typ det man kunnat göra i vinter utan att frysa ihjäl, men nu när det börjar bli varmt kanske det blir bättre.
-
Nåja, vet ej vad jag ska göra senare. Kanske tvingar Filip att följa med mig ut bara för att det är så varmt :P han är dock så jävla lat så lär väl få släpa med honom vilket jag också är för lat för, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback