Vad händer

Det känns som att hela jag är inställd på "trött" och min kropp har nu bestämt sig för att stanna där. Jag sov till kvart över tolv (var väl inte riktigt det jag ville men nu blev det så) och jag är ändå trött, fast det var väl nå om att man blir inte piggare utav det eller nå sånt. Nåja, jag är på bussen på väg till stan för att vänta där en halvtimme sen fara mot stallet, nybörjarlektion och sen hem och sova igen haha.
-
Har ägnat den förövrigt kassa dagen åt att redigera bilder från lång tid tillbaka men inte går de att ladda upp för det är nå jävligt stor fel på datorn.
Sen hur kan det börja snöa nu? Det ska ju vara sommar nu :(
-
Dagen blir bara bättre också, mår illa på bussen hela tiden, så kommer en jävla tant som stinker äcklig cigg så nu mår jag ännu mer illa. Sen nån Annan som bokstavligt talat skriker i telefonen.
Blä för denna dag, hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback