Springa, springa, springa

Dagen började ganska tidigt, som vanligt. Vi for till stallet och jag hoppade en pigg Valle, kom även på ett sött smeknamn för Valborg :P haha men det gick bra, hon var duktig.
-
Sen mockade jag och fixade vatten för att sen ha lektion för Tuva och Mira med Ida. De båda var superduktiga, hästarna också! Sen fick jag även ett träningspass, jag fick springa före för annars galopperade inte Bernie, så jag fick springa runt runt, snabbare än en häst galopperar, det ni ;-) haha sen skulle jag visa hur de skulle rida övningen och då hade jag två travande hästar bakom mig sen islutet galopperande. Nämnde jag att jag får panik när någon jagar mig? :P
Men det var bra träning, har varit dålig på att träna när jag varit så trött. Sen tycker jag även att det är superkul att hålla lektioner :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback