Skaffat ny blogg, kolla på den

Har skaffat en blogg för att skriva om mina träningsgrejs, mest för min skull och för att känna mig motiverad till att träna. Men det kan väl vara kul med lite läsare också, inte för att jag vet hur man kollar statistiken men det lär jag väl lista ut snart. 
På tal om träning ska jag gå och träna litegrann, har dock ingenstans att vara på våra 250 kv m plus källare. Källaren är FÖR läskig, våran morbror och hans sambo bor i ettan nedanför oss, mamma och Ida jobbar i köket, pappa kollar tv i tvrummet, garderoben är kaos i, mitt rum är för litet, Idas rum är svinkallt och dåligt med utrymme även fast rummet är stort, ja då är det väl toaletten och mamams och pappas sovrum kvar, haha vafan. Nåja jag hittar nog på något. 
 
fitnessguru.se/jennielooi
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback