Ring mig imorgon för att

Vart inget springande för mig nästan, vart istället trampad på hälen av en klump på 300 kg, en väldigt söt klump dock. Ponnystackarn blev ihjäl skrämd av en fet jävla långtradare på vägen som tog upp hela asfalten så jag var tvungen att he sönder någons gräsmatta haha! Men de hade parkerat den där, fast den var på och bredvid stod gubben med hans kompis och skotta ur jord från ett släp som de sen slängde spaden på precis när vi gick förbi och jag själv vart till och med rädd för ljudet, gillar hur folk visar hänsyn när man ser att hästen näst intill svimmar av rädsla, nåja tur att Thor är Thor och ingen annan. Det var lite gulligt för han sökte trygghet hos mig, därför fick jag en hästhov på hälen.
-
Red sen ut med skimmer, tuva, Elin och Svante. Gick väldigt bra, alla tre pigga och glada.
-
Imorgon är sista jobbdagen men vi får se ifall jag tar mig upp, ingen kan väcka mig och jag och väckarklockor går inte ihop, så ni får ju gärna ringa mig upprepade gånger klockan åtta imorgon, förlåter i förväg för att jag möjligtvis kan säga saker som handlar om något annat eller möjligtvis somna medan jag snackar med dig. Heh, ja så är det.
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback