Någon som har något jobb åt mig??

Hallå, ni som har typ något som behöver göras kan väl typ skriva till mig eller smsa eller ringa, ja gör vad ni vill men jag är i desperata behov av pengar eftersom att jag har sparat ihop några tusen och jag känner mig så kass ifall jag spenderar upp det direkt. Ska beställa lite grejer från fitnessguru, sen även från börjes, så hittade Ida några klänningar som vi ska beställa. Sen har jag en månadsutgift (?) på några hundra kronor för mina fransar, sen ifall jag ska skaffa gymkort också, åh herre mina pengar kommer bara flyga iväg. Kanske helt enkelt ska ta och bli prostituerad, lättförtjänta pengar. 
 
Kollar nu på halv åtta hos mig, haha Helge är ju för härlig alltså. Älskar honom<3<3 
Men nu ska jag be pappa beställa mina saker så att inget tar slut för sånt har jag varit med om förut och ingen är väl på så topp humör när jag blir irriterad, haha. Med andra ord så blir folk rädd för mig :P
 
Har även haft en dag full med skratt när jag läst om hur ungdomar tycker om att dela ut reklam, jag och Ewa höll på att avlida först, sen så skulle jag försöka läsa det för mamma och Ida, det lät väl såhär "hahahha det var hahahahha ahaujbe hhahah så ba bahahah jävlar hahah" pappas kommentar "sluta skratta man hör inte vad du säger", "det är inget kul, du borde också prova jobba och se hur det är" det roliga var ju att folk jobbar för en skit lön, det är väl dock bra för folk som verkligen behöver att det finns möjlighet att få pengar men jag tycker att det företagen som fixar det är för snåla. Någon hade delat ut 225 kg reklam och fick 140 kronor, haha asså fyfan va tragiskt. 
 
hejdåå
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback