Morgonjour

Hej!
Slänger in ett kvällsinlägg innan jag ska bädda ner mig själv i sängen och sova skönare än skönast. Eller man kan ju alltid önska. Har sån vad heter det?? ja, pain iallafall i halsen och täppt i näsan men inte stoppar det mig från att gå upp halv åtta imorgon, pigg och glad. Sen far vi till stallet och ger morgon. Sen vid nio kommer Elin, Maria och Anja som ska med mig och Ida ut på en skogstur! Tänka sig att man kan få upp tre tonåringar före nio på en helgdag för att fara till stallet ;-)

Haha jag rider iallafall Bertil, nog tror jag det kommer gå bra. Får se vad han tycker om vatten. Godnatt nu!
Som sagt, inga bilder när det är mobilinlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback