Lite nytt

Ojojoj vilken dag alltså!! Började då med bilresan till Haparanda, jag Ida och tuvalie delade bil. Sen började vi på hööks, ingen gick därifrån utan en höökspåse, åh vad jag älskar att köpa saker till min älskling! Jag unnade mig också en piké.
Sen käkade vi på Ikea och hade det kul på andra affärer, en toppen dag men riktigt duktiga tjejer i tävlingen. Tyvärr ingen placering men lika glada var vi ändå! :D
Ni får se lite vad jag köpte under resan, klädställningen är också nyinköpt idag för att hänga upp kläder inför morgondagen, perfekt tycker jag!
Godnatt!
Har även broderat in "munsboro Thor" på luvan! Sen tog jag även men min andra piké som jag aldrig tog något bra kort på, ridbyxorna vart så fula på kort så jag sket i det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback