Känner för att...

...springa, så vi får se ifall värdet tillåter det när jag kommer hem. Orkar inte fara och springa när det är kallt :( haha. Eller så far jag ut och springer med Thor först innan jag rider, så får det bli. Så ifall ni ser en skenande häst med en dvärg flygande bakom är det mest troligt jag och Thor XDxd:PXD
-
Praoen bestod av ännu mer vikande men nu plusade vi även på att stå på alla fyra och damtorka staket, haha det var som tur var när alla gäster var borta men det var lite plågsamt för knäna mina. Men dagen gick snabbare idag och var lite roligare, god mat också.
-
For sen på stan med Ewa till den nya affären i strand, älskar den! Så fina fräscha sommarkläder, mums ;-) ser dock ut som en potatis när jag har klänning då jag är så kort men vafan, man kan ju inte alltid vara snyggast XD:P<3 nä vad jag driver, riktigt rolig. Iallafall så ska jag nog unna mig en shopping dag någon dag framöver när jag hittar någon som orkar gå med mig, hehe. Nu när mitt kort tillåter det, är så duktig som har sparar!
-
Juste, imorgon kanske jag går till stallet ifall vädret tillåter det och ifall tuva vill följa. Men nu ska jag snart av, njut av dagen nu!

Vad tycker ni om min bild? tog den med min nya Canon D400 men har inte riktigt lärt mig alla funktioner än :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback