Jag har gjort det alla 14 åriga tjejer gör

Så jäkla gott det var, men bara med mjölk. Med vatten smacka det riktigt äckligt. Fick även lite nudlar på köpet för jag beställde inget haha, sen även min fina rosa shaker. Nu jävlar, bara vädret tillåter börjar jag. Undra hur många gånger jag sagt det men vafan, min häl är helt sönder nu igen, och mina fötter har nå allvarligt fel, sen varit kallt. Så bara mina fötter och hälsenor blir hela och fina haha!
-
Har varit med Vickan på stan idag, for till hälsans hus och träffade henne, hade klackarna och jävlar vad fötterna har gjort ont. Pappa hämtade mig sen, vi började högtryckstvätta bilen och transporten, hallå det är väl det alla 14 åriga tjejer gör på kvällskvisten lol ja jag är konstig :P har även tränat, kört lite blandade grejer.
-
Imorgon kör vi bad med skolan, är väl inte så pepp på att visa mig i bikini inför klassen. Vet ej Varför men det är väl helt okej ändå haha. Något jag är stolt över mig själv är att jag redovisade inför hela klassen och sista delen av redovisarn för 7a och 7b, ja jag har typ fobi för att snacka inför folk.
Nåja godnatt, ska snart sova :P
-
Köpte nya träninstights idag. 249 på cubus, hur sköna som helst!! Bilderna funkar ej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback