Grässtråfestival

Hej!
Dagen har varit seg as fuck. Men skönt väder så det var nice. Jag brianna och ewa cyklade till max på mjölkudden för att käka glass, Vi kom Försent men det var värt det, skolan består av betygssamtal och inget mer så man kan ju spendera tiden bättre. Gick och sov på pappas rum på skolan efter idrotten, satan vad trött jag blev. Kan aldrig somna på dagen annars men i pappas rum går det alltid :o nåja, drack väl upp hela hans kyl men sånt händer.
-
Har hjälpt till att laga mat och börjat se på prison break. Han var ju riktigt snygg killen där, haha. Men iallafall så är det grässtrå imorgon och det kommer bli väldigt roligt! Förhoppningsvis får vi en bra plats så vi kan bli lite bruna också. Får se ifall jag kör på klänning imorgon också eller ifall jag tar shorts/kjol.
Thor vilar imorgon också, såjävulskt varmt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback