Dubbelnolla

Min ponny är bättre än bäst, dubbelnolla i LD och efteranmälde mig till LC då jag missade sista hindret. Haha fan va kass, publiken började applådera och jag trodde det var klart, nåja ponnybebisen var grym! Inga ner och inga vägringar.
-
Vart lite less på mig själv att jag missade hindret men det var nog bra ändå, 90 på omhoppningsbanan kändes lite tufft för han även fast jag vet att han skulle klara det för han är en sån snäll häst, han gör allt för mig och Ida och då måste även vi ge han bra förutsättningar. Men det var så kul Idag för jag kände hur han sög mot hindret och han verkligen tyckte det var kul! Han slutar aldrig förvåna mig min lilla skrutt som jag inte hade sålt för alla miljoner i hela världen!
-
Nu ska jag fråga pappa ifall vi kan fara och köpa BJ glass sen ska jag göra en tidig natt, hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback