Cyklar snart till

Hej.
Skyller på att det är så bra väder, då ska man inte sitta inne och blogga ;) ska iallafall till David på ett tag, jag cyklar så hurtig som jag är. Haha ordet, nåja. Lär väl bryta ihop när jag ska hem men sånt händer.
Dagen har varit så jäkla dryg, redovisningar hela dagen och mina ögonlock har typ pressat ner sig själv så Tove satt och skratta åt mig för jag somnade två sekunder sen hoppade jag till och vaknade, heh ja det kändes lite drygt att jag somnar när någon annan redovisar.
-
Igår var det skoljoggen, jag gick med Ewa och Martin. Jag och Ewa såg en så jävla het kille som dock var typ 25 :/ men han var perfekt och så mums, åh. Haha men nu ska jag blogga på andra bloggen sen börja cykla för att komma dit någon gång.
Hejdå!
Jävla blogg skiten går inte att lägga upp bilder på. Men kolla min instagram för att se lite bilder, jennielooi tror jag att jag heter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback