Ajajaj

Min tunga har ett Jack som gör nå jävulskt ont :( haha. Iallafall så hade jag Cassi igår på lektionen, det var kul och funkade helt okej eftersom att det var första gången.
For sedan ut och sprang upp och ner på stranden, de där sandbackarna. Något jävla jobbigt var det :P
-
Idag far jag ut själv till stallet för att rida ut ifall jag vågar lol, ja jag är rädd för björnar. Annars så rider jag på banan och sen kommer mamma och hämtar mig. Kom just på att jag har varit i stallet varje dag sen någon vecka tillbaka, riktigt skönt. Solen skulle dock kunna få visa sig lite oftare, så roligt att göra outfits med benlindor, schabrak och pikéer/tröjor!! Men det orkar man inte ifall det regnar och är grått ute haha.
-
Men nu är vi snart framme och det är bara vad är det, tre veckor kvar?!? Åh vad jag längtar, orkar verkligen inte med skolan :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback