Springtur

Hej.
For och red ut på rajraj, det gick bra. Planerna var att jag efter det skulle ut på isen med isse och Rasmus men det blev inget, vart stressigt. Sen käkade vi "påskmat" haha, det var gött.
Har nyss kommit in från en springtur, tycker jag är väldigt duktig eftersom att jag är rädd för allt som rör sig eller låter utomhus när jag är ensam, sen är jag mörkrädd och det var halt. Haha men jag har haft så mycket överskottsenergi så kände att det var skönt.
Sprang 2 km, det vill säga 3 varv runt min lilla by haha. Nae men asså jag vågar inte springa i skogen och sen efter tre varv blev jag rädd för det kom en bil så jag skyndade hem haha! Det får räcka för idag, ska ta mig en dusch innan jag ska somna sen också.
Ttyl 😏😏 nej men hejdå haha
Juste fick även ett påskägg av mina päron, massa godis och ett presentkort på hööks på 300 kronor, mitt liv är allt bra<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback