Skadat ryggen

Hej.
Ligger i sängen nu, har haft lektion idag. Vi hoppade litegrann och jag hade Chakira. Riktigt kallt var det förresten idag haha. Men det gick bra ända till jag ska hoppa sista hindret och en skoter åker på ängen och hon spänner sig och börjar studsa litegrann och jag tappar helt koncentrationen och glömmer bort att skänkla och övertyga henne så jag flyger till andra sidan haha. My bad.
Jag var ju dock inte så seriös med rubriken men ryggen och rumpan har lite ont haha. Pappa har masserat och stoppat någon kräm, sträckte säkert mig eller nå.
-
Är riktigt upprörd (inte över avfallningen) så jag går och lägger mig nu. Godnatt.
-
Japp, vi är söta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback