I know why

Jag har funderat och funderat över varför jag har gett upp mitt sociala liv. Och nyss kom jag på det, på den senaste tiden har jag bara förstört alla relationer jag haft med folk på ett eller annat sätt. Olika val som har gjort att relationer har förstörts. Jag gör då detta inte med flit men jag är väl inte den bästa på att tänka igenom saker så jag får väl ta konsekvenserna för det också haha. Sen är jag väl inte den mest sociala personen heller, jag är kass på att hålla kontakt med folk och jag hatar folk som inte kan planera, stör mig på små saker som gör att jag inte står ut i närheten av dom. Haha
-
Jag gillar dock mitt liv med hästar, bamse, Thor, ja det jag håller på med nu. Har ju även kommit igång med att rita och måla, det är riktigt kul så det är nice.
Jaja, godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback