Haha ja min pappa är söt lol

Hallå där.
Är allmänt glad, kan bero på den extremt "dampiga" låten på tvn som får mitt humör att stiga till molnen. Haha, men det är skönt!
-
Ida väckte mig och Vickan halv elva tror jag, fick börja leta paket (ja min syster gömmer mina paket varje år) sen öppnade jag dom. Jag är riktigt nöjd!! Mycket relaterat till ridningen vilket jag uppskattar då vi redan har massa kläder, man kan ju dock aldrig ha nog ;) men jag kommer mest troligt lägga ut bilder på allt på den andra bloggen när jag har tid.
-
Men det jag fick var, HV polo piké, väst och schabrak (gissa hur lycklig jag är!!), ett par ridbyxor, ett par "skämt byxor", pengar, presentkort på kicks, 100 kronors påökning på kortet varje månad, hårdekoration till dressyr tävling, en riktigt snygg tröja av Viktoria, en tavla där man kan träna på dressyr programmen (behövligt, eh ja ;)) har jag fått med allt månntro, jag tror nog det.
Eller jag har fått en klänning som jag beställt tidigare och redan fått hem, men det var en present så ja :P
-
Efter vi skjutsat hem Vickan for vi till stallet och red ut med Maria, saga och Ida. Vilket väder alltså!! Mitt ansikte led, helvete alltså. Men Thor var helt okej duktig så det var trevligt. Sen for vi hem och dom plus Peter har käkat här. Vi barn eller vad jag nu ska kalla oss, sitter nu framför melodifestivalen med godiset ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback