funderar

Hallå.
Dagen har bestått av mycket funderande så rubriken fick bli det. 
Har varit i stallet och ridit på en överladdad Rajraj, man känner sig inte lite liten på en, vad är han 174 cm häst. Haha, men ingen skada skedd så ;)
Efter vi ridit hade vi möte i två timmar, givande var det då. Så det var trevligt. Har mest sett på PA och serier, inte lika givande kväll. Jag vet dock inte vad som är givande nu för tiden, lol. Stallet är väl det. 
-
Galan igår var rolig med girlsen(ser ut som att jag skrev grisen, lol kul ens). Maten var dock ingen höjdare, usch det bara rann ut blod ur kötet, haha. Efterrätten var väldigt god även om dom flesta började må illa efter den, haha. Men förätten har jag inget att klaga på. Vid elva eller något sånt vart det fest haha, massa äldre kvinnor som druckit som verkade ha riktigt rolig, haha. En kvinna från stallet slår dom alla, är jag som henne när jag är i 50 års åldern är mitt liv fulländat! 
-
Känner mig inte taggad till skolan alls, får se vad dagen har att erbjuda. Vem vet, det kanske blir roligt (heh, eh ja) . Men nu ska jag skala mig en mango som jag ska njuta av medans jag dricker te (varm vatten och grädde) och kollar på OTH eller DH. 
Godnatt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback