Fick hästspark rätt i ansiktet

Glömde att berätta om uteritten i helgen. Det var jag på Thor, Ida på rajraj, Jenny på cafasch och en till kvinna på Holly (glömde bort namnet för tillfället) och både Thor och rajraj är överpigga, asså riktigt pigga. Så Thor galopperar på stället för han vet att han inte får skena iväg samtidigt som han inte kunde hålla sig, haha söte. Medan rajraj bara flyger iväg förbi mig och Thor och sparkar rätt upp (ni kan ju föreställa er hur högt det är när han får hoven upp i ansiktshöjd på mig när jag sitter på Thor. Så ifall jag hade varit 20 cm mer åt vänster hade jag kunnat just nu ligga i sängen med HELT sönder ansikte. Usch. Man tänker aldrig på hur snabbt allting kan förändras, jag hade ju haft helt ommöblerat ansikte. Med broddar och allt, nä usch.
Jag hade tur ;-) måste även tillägga att rajraj INTE gjorde detta för att han siktade utan han sparkade och Thor var så pigg så jag hamnade precis bredvid skon. Både Thor och rajraj måste vara två av dom snällaste hästarna så somsagt, ingen gjorde något för att göra illa oss/mig.
-
Ah juste, kunde ha fått hästsko rätt i ansiktet* ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback