-

Åh vad less, det ska ju vara vår nu men nä för det kommer vara svinkallt nu. Jaja, är på väg till skolan. Ska på textilen för att förhoppningsvis komma någon vart på min tröja. Ska aldrig mer sticka en tröja lol, man blir så less och hjärnan måste ju jobba sönder med alla Mönster, upp, ner, över, ja fyfan. Ska sen sy något men är Inte riktigt säker på vad. Tänkte först sy min drömklänning men det känns som att det antingen kommer vara för liten, stor eller ful haha. Även tänkt på en jacka, men vi får se, det tar sån jävla tid.
Jaja, drar på stan med Ewa efter skolan, väldigt längesen jag både var på stan och väldigt längesen jag använde mitt kort så det har sparat på sig lite pengar ;-)
Ska dock spara pengar ifall vi ska till Malaysia till sommaren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback