Vadå problem

Hallå!
Hade ju värsta planen för dagen idag men det gick ju inte då jag vaknade tio över två, det var då Ida ringde. Ja asså jag ville gråta men det var väl bara att göra allt i motsatsen till sakta haha kommer inte på ordet.
-
Käkade, böt om och började min vandring mot mjölkudden. Skönt var det, även fast jag inte är så pigg på att gå på bilvägen med massa läskiga lastbilar :( men det gick bra, mamma hämtade mig sen på Tuna. Vi hämtade Ida och begav oss mot stallet.
-
Hade Alva på lektionen och det gick förvånansvärt bra för att vara Alva jag satt på. Hon är rolig och fin att rida när hon går framåt, har ju haft lite problem med det där haha. Men det gick bra idag och hon var jätteduktig!
Hade såklart Thor på hoppningen och bebisen är lika duktig som alltid, taggad och småbusade på hans nivå haha! Det vill säga typ stoppa ner huvudet och skaka haha!
-
Har sett prison break och nu har jag försökt somna men icket, kan ju vara för att jag sov till två, eller vad tror ni??
Haha fan va less, godnatt nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback