Underbara dag

Hej!
Skolan var nice, vi hade bara en fototävling då man ska fara omkring överallt och hitta olika saker som man sen ska ta kort på, vi kom delad andra plats men vi var grymmast ändå. Sura människor som inte lät en ta kort på dom haha.
-
Skolavslutningen gick snabbt och var fyllt med fina uppträdande. Min kära syster fick ett stipendium och det var lite orättvist kände jag även fast hon förtjänade det!! Vi fick ju också betygen och dom är jag nöjd över faktiskt. Borde kanske börja satsa lite mer i åttan men jag har ju inga skit betyg haha. Fick ett B i svenska och det var jag väldigt glad över :-):-):-)
-
Efter skolavslutningen for vi till skolan och niorna hade deras avslut med betyg och sånt. När det var klart böt jag om och gick mot skogsvallen för att träffa isse. Men den jäveln var ju inte där, så smsade jag och ringde men han svarade ju inte. Så efter typ 45 minuter kommer han så hade han vart ute och sprungit på träningen :P
-
Efter ett tag började vi cykla hem mot hon eller jag satt på hans sadel och han cyklade, så for vi tillsammans med två andra boys som sen for hem.
Var väldans läskigt när han cyklade snabbt i gupp för det var ju såhär 50/50 ifall man skulle landa på sadeln eller i luften haha. Som tur var kom vi tillbaka oskadda och med en Rasmus. Vi for hem till isse för att fixa lite grejer sen skjutsade han mig och Rasmus på hans cykel, var också riktigt läskigt för han såg inget när Rasmus satt på styret. Mitt stackars hjärta har fått vara med om mycket ikväll, lol.
-
Vi for och handlade, Rasmus skjutsade omkring mig i en sån där bil grej haha. Vi ba plockade på oss massa grejer att dricka och grilla, sen betalade vi och for hem till isse för att packa och sen bege oss mot svartöstan och bada/grilla på stranden. Dom två badade och jag visade mina grilltalanger och grillade vårt kött, grillade även godis som vägrade smälta.
-
Vi höll på att brinna upp några gånger också, Rasmus den jäveln skulle ju spruta med massa sån där vätskagrej och först började det rycka såinihelvetes mycket(ni ser på bilderna), såklart flög allt mot mig. Sen när det slutat röka massa sekunder efter så ba typ "explodera" skiten, hela grejen ba började brinna och vart helt skum :P men vi överlevde som dom överlevarna vi är.
-
Vid tolv kom pappa och hämtade mig och nu lyssnar jag på lite musik medan jag bloggar och sen ska jag sova.
-
Imorgon ska vi upp och gå med ponnysar så det blir skönt att röra på sig lite.
Ni får massa små bilder, blir för mycket ifall alla är fullstora.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback