Nytt nytt nytt

Hallå!
Orkade inte blogga när jag kom hem från bion. Men det var väldigt hemskt iallafall, först höll vi inte på att komma in för han påstod att man var 14 och skulle fylla 15 ifall man var född 97 så Viktoria tog till sin bitchröst och vi kom in tillslut haha! Filmen var hemskt äcklig men det var bra att blodet var väldigt overklighet så det underlättade sen såg jag väl mest in i Isses tröja och mosade hela han, dels för att det var läskig sen för att han tvingade med mig på den där skiten. Men jag trodde den skulle vara läskigare faktiskt. Ja vi alla fyra överlevde iallafall, juste Vickan och Ahmed kom också.
-
Pappa hämtade mig och vickan så skjutsade vi hem henne sen var vi hemma vid typ kvart i tolv. Hade inga mardrömmar tack och lov :D
-
Idag har jag pappa och Ida käkat lunch på stan, köpt mer kläder från stadium, ritat och nu är vi snart i stallet. Köpte förut ett par svarta träningsshorts och en orange sportbh. Idag köpte jag ett par vita shorts som var genomskinliga, nåja haha.
Ska ta en promenad med Ida och två ponnysar, Bertil och Thor. Sen har vi hoppträning, wiiie.
Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback