Många turer

Hallå!
Ni vet ju att jag skadade foten igår, så inatt så hör jag hur Michaela skriker "hallå hjälp mig!!" Helt panikslagen så jag glömmer helt bort foten och springer upp och ska såklart snubbla på filten som åkt ner på golvet haha fast jag hinner ta emot i bordet så hinner inte ända ner till marken men foten vart lite tillknycklad. Så när jag kommer in till där hon sover har hon ju skrikigt i sömnen haha, Ida tyckte det var väldigt komiskt när jag rusade in där :P
-
Sen på dagen har vi varit och kollar dressyrtävlingar, sen for vi på dop och sen bestämde vi oss för att vi skulle till vårdcentralen och efter vi väntat där ett rätt bra tag trycker han lite på fotknölen sen skulle vi till akuten för att ta några bilder. Väntetiden var rätt lång och det visade sig att det Inte var någon fraktur som tur var. Men yttre fotknölen blir typ större och mörkare så det känns som att något är fel där inne även fast det inte är något brutet :P
-
Nåja, ska lägga mig nu med foten högt och vila många timmar för att förhoppningsvis kunna rida Thor barbacka imorgon då har jag Inge behöver röra foten så mycket, haha önsketänkande. Men när jag bestämt mig för något brukar det oftast gå bra ;-)
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback