Hunger- värsta känslan

Nej men typ, ligger här i sängen på mitt rum.. Instängd. Eftersom att man måste genom Idas rum för att komma ut från mitt så är det lite svårt att inte väcka henne och ifall man väcker henne är det ju ett helvete. Så istället ligger jag här och svälter :P
Har haft jättesvårt med att äta bra under lovet, vaknar konstiga tider, lunchen och frukosten blir samma, hinner inte käka middag när jag är i stallet kommer hem sent och käkar middag. Som idag så käkade jag ingen frukost för jag hann ej sen käkade jag vid 9, sen donkenmat vid fem, vart lite konstigt alltihopa så min mage låter lite underligt haha. Stackaren behöver sin mat, nej men typ.
-
Hittade även bröstcancer stödjande(säger man så?)hästgrejer, ROSA!! Haha hur söt hade Thor inte vart i dom??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback