Fuck it all :-)

Känner hur jag börjar få känslan av att skolan är slut och det är så äckligt skönt. Ska hålla mig till ett schema som ska se ut såhär:
-
Morgon- 30 min promenad med hunden. Bra och god frukost ute i solen med musiken på högsta.
-
Förmiddag- fara till stallet tidigt och göra allt sånt där.
-
Eftermiddag- planer för dagen annars träna
-
Det finns ju dock undantag och jag brukar inte hålla mig till scheman så bra men något jag MÅSTE börja med är att vakna i tid. Typ nio/halv tio någonting sånt, så man inte sover bort hela jäkla dagen.
-
Ja tillbaka till nutid, ifall planerna går som dom ska far jag och har skolavslutning imorgon eftermiddag sen far jag till örnäset och är med Isse och firar att vi har sommarlov! Party vettni, två personer, cola, tablettaskar, vi kommer ha vildaste kvällen ever. Lol nä men det kommer bli nice, förhoppningsvis kommer Rasmus också.
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback