Fick mig en sovkompis igår natt

 
Hallå!

Dagen har inte varit så händelserik då jag inte gjort något förutom att duscha, äta och fixa i garderoben :P Men sen kanske jag ska vara med Vickan på kvällen. Stallfri idag också så jag fick sova länge, mamma väckte mig vid 12. Sov som sagt i soffan igår inatt (säger man inatt eller igår natt???) också för att jag har lite panik över flygande jäveln i mitt rum som dock är död nu men. Så då fick jag mig en sovkompis som jag trodde jag skulle döda under natten, lill bebisen som aldrig bruakr få sova med någon eftersom att man så lätt dödar honom fick sova med mig i soffan. Han är så mysig och ful :P
 
Nåja ska se lite prison break sen hjälpa mamma!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback