Ensam hemma hela veckan

Hallå!
Har inte kunnat blogga för appen funkar inte. Sen har jag tappat bort datorn här hemma och orkar inte leta haha. Men jag har inte gjort så mycket, hjälpt mamma att jobba, varit med Bamse för jag är den enda mänskliga varelsen i huset den här veckan, alla tre jobbar och här sitter jag utan pengar :PPP Nej men jag har varit på lite promenader med hunden sen har jag fixat diskmaskinen och målat naglarna.
 
Igår var det ju hemskt, det regnade och åskade och jag är rädd för åska när jag är själv. Fast igår vart jag inte så rädd faktiskt, det är dock väldigt mysigt ifall man är med någon haha.  Sen kunde man inte göra något ute och när jag inte gör något för att bli av med energi får jag typ jagvetintevad jag kan inte sitta still och måste göra saker HELA tiden, kan inte sova och blir helt dampig. Så jag gjorde väl lite olika saker igår kväll, byggde ett rum i mitt rum (haha), naglar, kollade serier i tio minuter sen kunde jag inte koncentrera mig nåmer, ritade, gjorde milkshakes, tränade ja asså jag gjorde allt möjligt :P Men idag ska jag till stallet och rida på Thor så kommer nog inte bli så ikväll.
 
Det har varit så tråkigt väder, vad hände med det fina vädret för en vad är det, en vecka sen kanske. Då hade jag ju kunnat sitta ute och sola men icket.
 
Kan ju även berätta att jag ser på prison break och brukar aldrig läsa kommentarerna då det alltid är någon jävel som ska berätta vad som händer men då vart jag bara tvungen att kolla på en och då är den en äcklig jävel som skrivit hur fucking serien slutar, förstår inte vad det är för fel på folk. Jävla ofwjogihigo. Jag är dock duktig på att förtränga och glömma bort saker haha så ifall ingen jävel säger det igen kommer jag säkert glömma bort det tills dess.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback