Dålig tajming

 Skrutten♥
Hallå!

När jag bloggar dåligt är det massa fler läsare och när jag bloggar bra är det mindre läsare, logiken i det :P Har iallafall vart med om en hemsk natt, satt uppe och försökte lösa lite korsord och läsa lite, kolla filmer osv. Men det slutade med att halv fyra fick jag nog och väckte pappa för att han skulle komma och döda den, men jag klarade ändå inte av att sova i sängen vilket jag nog inte kommer kunna inatt heller. Så jag bosatte mig i soffan (där kommer nog min sovplats vara inatt också) vilket  var förvånansvärt jävla skönt alltså.
 
For till storheden och köpte ny sportbh och regnkläder sen till hööks och köpte en pike och en huva till Thor. Red sen Pippin på banan och gick över lite bommar och det gick bra! Skulle sen hoppa Thor och det gick mindre bra, orkar inte ens skriva om det haha så onödigt :P
 
Sen hade vi lektion för Ebba och Michaela och det gick bra! Sen hade vi möte, kom inte fram till så mycket men vi käkade pizza och det var gott haha.
 
Ska nog gå och duscha nu ifall jag orkar sen kolla serier för att sen lägga mig och sova för att få lite mer sömn.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback