Choklad<3

Hade en rolig kväll med Vickan igår, vi tog cyklarna och vattenpistolerna och begav oss mot mjölkudden. Drack lyxshake på Max sen for vi omkring lite sen började vi cyklade hemåt där vid 12 någonting. Käkade chips, jordgubbar och ost och såg en film men nästan direkt stängde vi av filmen och somnade.
-
Dagen idag har bestått av att rida ut på en överpigg häst i skogen, barbacka tillochmed. For först med tuva och cafasch sen när dom for hem for jag ich Thor till sandtaget och galopperade i en sån hög fart så jag tror knappt jag kunde se något, nej men typ. Han älskar att vara där :P då skuttade vi något hinder sen for vi hem igen. Så kul tyckte både han och jag. Man kunde dock inte tro att han sprungit så mycket och att det var så varmt när man var påväg hemåt. Ville verkligen inte skritta ;-)
-
På vägen hem stannade vi på hööks rean, hur underbart??? Fick med oss lite grejer, kommer upp bilder snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback