Vilken plåga

Hej!
Bloggningen är inte på topp, är lite såhär off för tillfället. Men det blir bättre som vanligt.
-
Red ut på Thor tidigare idag han var överpigg sen red jag barbacka på Bertil på banan. Närmare beskrivning på andra bloggen.
-
När vi kom hem böt jag och Ida om och begav oss ut för en springtur. Vi sprang och gick upp och ner för sandbackarna som fanns där sen sprang vi i skogen också. 40 minuter, 4 km, det är inte nå bra ifall det vart planmark men åthelvete vad det var jobbigt i sandbackarna. Trodde jag skulle dö där ett tag haha. Vi var mitt ute i skogen i något sandtag där så jag var lite rädd för att stöta på något djur igen, fyfan.
-
Har nu vart hos Ingela och Stefan, jag mamma och Ingela gick ut på en promenad med hundarna så det var skönt. Något som är riktigt jobbigt är dock att jag inte kan ha klackar längre sen jag gick omkull med Thor och foten vred sig. Efter 10 steg knäcks något till i foten och det gör så jäkla ont. Sen måste jag gå barfota, haha fan. 155 och kan inte ha klackar, kill me.
Sen har jag redan drabbats utav världens träningsvärk, wie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback