Vilken energi

 
Min första outfit som jag sen märkte var way to varm för att leva i resten av dagen så kjolen åkte på som vanligt. Var dock ändå varmt, suck. Hörde förresten att ni i Luleå hade tråkigt väder ;) 
Hallå!

Kommer lägga upp en film med klipp från hela dagen på andra bloggen så för att se den får ni gå in HÄR  och antignen gå ner lite eller så har vi inte gjort något mer inlägg så det kanske är högst upp, ni ser väl. Jag orkar inte skriva om hela dagen detaljerat så kan ju bara skriva snabbt vad vi gjort. 
 
Vaknade vid halv nio (tror ni jag vaknade av mig själv eller? skulle aldrig hända;)) sen käkade vi frukost och jag la mig i deras fatboy och solade, underbart. knappt haft nå solväder i Luleå så hade gärna bosatt mig här i längre än en vecka för att få lite färg iallafall haha. 
 
När alla var klara så tog vi bilarna och for och skulle fika men det var stängt så vi begav oss mot någon restaurang och käkade, gott men väntetiden var rätt lång. Sen efter det for vi med bilen igen och letade ett annat fik, haha! ja vi bara käkar låter det som (det kanske är så också haha). Men vi gör annat mellan som inte är sådär jätteintressant, var vid göta kanal och kollade när båtarna skulle igenom, facinerande må jag säga. 
 
Kom hem för ett tag sedan, ligger i sängen och knapprar på datorn. Ida ser film och alla andra vilar tror jag haha, funderar på att fara ut på en springtur i värmen för att sen ställa mig i duschen. Får se ifall jag får med mig Ida, har inte så bra lokalsinne, elelr ingen av oss har det men bättre jag har någon annan att vara vilse med än ensam.
 
Skriver senare, hejdå!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback