var tvungen

 
Fick panik och var tvungen att skriva ett snabbt inlägg innan mina ögon ger upp helt. Helt röda och går knappt att hålla dom uppe, tecken på att jag behöver sömn kanske? ;)
 
Nåja, red två hästar idag igen. Riktigt varmt var det som förväntat, men både Pippin och Bertil var duktiga även fast dom båda var riktigt pigga. Skruttarna<3
 
När vi kom hem for jag och Ida ut och sprang igen i sandtaget, mamma och pappa följde med men gick bara och Bamse sprang ibland med oss. Sötisen kan inte springa i djup sand för han kvävs all sanden som far in i näsan haha. Men han var helt galen. 
 
Sen har vi sett en film som var bra men mitt fiskminne kommer inte ihåg någonting nästan haha, vad är det för fel på mig. Nåja godnatt!
 
Juste, jag har även anmält mig till payNjumpen på wallöfs med Thorre på 80 cm. Nu på söndag, längtar! Sen ska Ida vara med på RajRaj och jag är hur taggad som helst på att få se dom hoppa, så sött par. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback