Tips på serier

Har absolut inget för mig så kan lika gärna tipsa om lite serier som jag sett. 
 
One Tree Hill

Så äckligt bra så jag har sett hela serien på 10 säsonger två gånger. Har förmågan att glömma bort allting så det var lika underbart andra gången. Ifall ni inte sett den så MÅSTE ni se den.
10/10 Jenniesar
 
 The Vampire Diaries 
 
Alla säsonger har inte kommit ut än men tror nästa kommer ut i November ifall jag inte har fel. Lika bra som One tree Hill och killarna är äckligt snygga. Även fast jag hatar att se såhär icke komedier ensam så kan jag se den här serien, förvånar mig att jag inte blir rädd då jag blir rädd för typ allt som inte innehåller regnbågar och teckande gubbar. 
9/10 Jenniesar
 
Desperate Housewives 
 
Så rolig och otroligt LÅNG serie haha men det ser jag egentligen som något bra då den är så grym. Den här erkänner jag att jag faktiskt vart rädd när jag sett den ensam på natten haha. Men den är både rolig, läskig, sorglig, ja allt sånt där. 
9/10 Jenniesar
 
Gossip Girl 
 
Började att se serien sen slutade jag helt och sen började jag om och såg hela serien och den är så underbar. Chuck och Blair är så underbara tillsammans och det är typ det som får en att kolla på serien haha. 
8/10 Jenniesar 
 
New Girl
 
Har inte sett alla avsnitt som kommit ut än men det är typ komedi hela serien. Bara en kvart/tjugo minuters långa avsnitt och bra innan man ska lägga sig för att rensa hjärnan. Dom är riktigt roliga allihopa i serien. 
6-7/10 Jenniesar 
 
The Big Bang Theory 
 
Haha åh Sheldon är min älskling<3 Samma som New girl så är den äckligt rolig och Sheldon är så underbar, ifall man ser Ida sitta och skratta för sig själv är det för att hon ser på det här :P Det är också en sån här hjärnrensare och avsnitten hänger som inte ihop som dom gör på sånna där serier typ Vampire Diaries som man måste se alla avsnitt för att fatta. 
8/10 Jenniesar 10/10 Sheldonisar 
 
 Prison Break 
 
TOTALLY IN LOVE WITH MICHAEL. Hur grym serie som helst, den ända som var dåligt med den var att det var väldigt lite avsnitt :( Men den var så underbar. Ni måste se den!!
9/10 Jenniesar 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback