tävling

Hallå!
Ska snart fara mot wallöfs för att kolla storhästtävlingarna. Sen ikväll far jag och rider Pippin och sen sa vi fixa iordning Thor allt som ska fixas inför imorgon. Har haft hur svårt som helst att somna dom senaste dagarna så får inte så mycket sömn, hur less. Igår somnade jag kanske halv tre, tror ni jag blir nå trött sen när jag väcks tio? :P Nåja, min kropp kanske förstår att den måste somna tidigare snart. Sen är min aptit hur kass som helst också, så frukosten idag fick bli mjölk. Får se på tävlingen ifall det finns något gott att köpa ifall ja inte hittar något här hemma. Ska nog ta med kameran och ta kort på ekipagen som hoppar, kul kul. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback