spam

får massa kommentarer som är märkta med "misstänkt spam" vet inte vad det är men det är väldigt fula kommentarer från lång tid tillbaka :P
 

Så duktiga som vi är vi systrarna Looi så tog vi fel på datumet när tävlingen var så vi trodde den var imorgon. Väldigt less blev vi alla men som tur var så var dom så snälla så vi fick fara dit och hoppa något skutt och rida lite i ridhuset eftersom att det var miljöträningen vi var ute efter. 
 
Thor var hur pigg som helst, bara studsade på stället när jag skulle fatta galopp och hoppade mycket bättre än vad han brukar förutom att han hoppar över väldigt mycket. Dom två första sprången var inte så roliga men resten var han duktig på. 
 
SKa sova nu och förlåt för den otroligt dåliga uppdateringen men jag har varken tid, lust eller ork till att blogga då jag inte gör så mycket. 
 
Imrogon ska jag äntligen få sova ut ifall ingen väcker mig vill säga sen ska jag hjälpa pappa att renovera trappen då vi gör om hela "trapphuset" eller vad det nu kallas i hus. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback