outfit, nytt, dagen

Två av fem saker vi köpte från hööks efter stallet. Finns mer om det på andra bloggen då det är hästrelaterat. 
 

Hejsan!
Vi har nu kommit hem från stallet. Båda gick hur bra som helst (utvärdering på andra bloggen som vanligt, kommer även komma upp en film från passet då vi red för AK) och sen for vi förbi Hööks för att köpa paddar men såklart kommer vi hem med massa fler saker än vad vi planerade, hehe vems fel tror ni det är ;-) 
 
Ikväll ska jag börja fixa inför ett projekt Ida håller på med som jag som den snälla systern ska hjälpa till med, vet inte ifall jag får skriva vad det är så håller det utanför bloggen tills hon själv går ut med vad det är. Sen ska jag kolla lite serier (as usual), fixa i trappen och förhoppningsvis hinna träna lite här hemma då mina fötter inte håller att springa på längre. Tror ni jag är nå less? Är duktig och tar mig ut och springer och för det får jag såinihelvetes ont i fötterna trots bra skor och fotledsskydd eller vad det nu är.
 
Nåja, har massa inlägg till andra bloggen att skriva så hejdå!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback