Massa massa skor

Kanske börjar bli dax att fixa i ordning lite bland skorna? Snart ska ju även vinterskor in i högen där. Vissa får ju även en ny form när dom ligger helt knosade under varandra :P
 

Hejsan!

Har varit i stallet från kvart över elva tills nu (17.00) och är väldigt trött. Två utepass till sandtaget, en med en piggare ponny och en med en lite tröttare från gårdagen. Skriver som vanligt om det på andra bloggen. 
 
Ska hjälpa pappa med trappen sen, skriva lite inställda och duscha. Har ständig allergi känns det som, trots medicinen jag tar, blir så irriterad. Men det blir väl bättre snart förhoppningsvis annars vet jag inte vad jag tar mig till. 
 
Ska skriva lite åsiktsinlägg på ryttarbloggen så ifall ni vill höra mina åsikter kan ni gå in där, kommer kanske länka inläggen när dom är ute på bloggen. Hejdå!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback