Fyra timmars sömn framför mig

Fyra stiger vi upp imorgon för att sen börja rulla hemåt, trots att jag bokstavligen älskar att bo här så längtar jag hem till Bamse och Thor väldigt mycket, mina små älsklingar.
-
Kan inte sova för tillfället, tog mig ju en sovstund tidigare idag och såfort jag gör det är ju nattsömnen förstörd. Något less blir jag ju.
-
Nu byter jag ämne helt här men jag är SÅ glad över allt vi köpt, så underbart. Min nya vinterjacka har sån cool färg även fast jag hade velat ha en XS istället för S, det var dock inte så bra med storlekar så det fick duga. Sen kjolarna, klänningarna, tröjorna, jeansen åhhh så lycklig jag är. Jag och Ida var ju beredd på att betala våra egna kläder (som Inte mamma och pappa ansåg vara nödvändiga) men sen kommer pappa och säger att dom ska betala allt, förstår ni lyckan?! Så dagen efter for vi och shoppade för våra egna pengar ;) lyx.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback