fast car

 
Hej!

Har äntligen fått mina älskade fransar, älskar att ha dom. Kommer aldrig kunna sluta haha :( satans beroendeframkallande. Nåja, det är skönt att slippa sminka sig och tvätta bort smink varje kväll.
 
Har som sagt fixat fransarna och hann inte så mycket mer, tog 4 timmar. 19-23 haha, hur snurrig som helst när jag klev upp men sånt händer, ramlade iallafall inte. Efter det såg vi ett avsnitt av tonårsbossen. blir så irriterad. Jag hade klarat det där så äckligt mycket bättre än dom där sakerna, haha. Ja jag är lättirriterad :P 
 
Ligger nu i sängen, lyssnar på musik och funderar på att antingen äta min älskade choklad eller hoppa ner i frysen för att det är så jäkla varmt här. Usch fy blä, typ så känner jag. Nåja, tror det blir chokladen även fast frysen lät riktigt lockande. 
 
Godnatt!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback