Vådrcentralen

Hejsan!
Har inte orkat blogga. Men ni fortsätter kolla ändå, känner mig dum :P Nej men ja, ska FÖRSÖKA ta tag i det. 
Har varit i stallet, red ut på Bertil och sen for vi till vårdcentralen. Skulle kolla mitt hjärta, fick ta blodprov i min arm som gjorde jätteont och jag höll på att spy när jag såg två såna där rör fulla med mitt blod i. Ja det var äckligt och ja jag är känslig :P Sen fick jag ta EKG, det var hemskt. Nog sagt om det. 
Har inte fått svaren på blodet än men EKG saken var helt okej sa han, skulle göra nå "övningar" för att slippa få hjärtklappning. Så det var väl bra att höra. 
Har även varit och klappat på Elsa, ska snart se film sen sova tidigt. Varje morgon känns det exakt som när jag går upp klockan halv sju på skoldagar, det är förjävla jobbigt. Men det finns väl en andledning till det också.
Har även börjat träna nu, nu jävlar asså ska jag hålla det här. Även ungdomssektionen är igång så det är mycket att skriva då jag är sekreterare, hehe jag ångrar mig lite ;) Nej skoja men det är ganska mycket text ändå. Men det är kul så!
Ska hinna blogga på andra bloggen så hejdå!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback