horton

hallå.
Har ingen blogglust at all. Gör ingenting på dagarna typ, eller är i stallet och ser på vampire diares. Lol jag älskar mitt liv, önskar att man inte behöver vara social eller gå upp ur sängen. Thor kude flytta in i mitt rum och det hade vart perfekt. 
Har dock badat bamse och borstat honom, även städat lite i huset och tränat lite sådär typ nästan ingenting för jag är så lat. Ingen ser mig ändå så varför ska jag få fin kropp, makes no sense :P
Iallafall så har jag sett "cyberbully" heter den så? Ja iallafall så har jag sett den och nu ser jag horton. Haha, den är så söt. 
Far till stallet imorgon. Hoppträningen igår gick mycket bra, så fin min pojke.
Hejå!
Längtar tills jag får inviga mina snygga stövlar! Snälla vinter försvinn. Ta krypen med dig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback