Dagen har varit blä

EWA KOM HEM FÖR HELVETE.
-
okej ja jag är leSs. 

Är du singel? –lol ja
Tror du på kärlek vid första ögonkastet ? – aldrig varit med om det så vet inte
Hur många har du varit kär ? Såhär jättejätte kär så typ en
Är du kär just nu? – kär och kär,faktiskt vet jag inte vad jag är men något ör det väl :P vill inte vara det men ör det ändå så har väl intalat mig själv att inte vara dset :p

-Tio frågor om dig själv
Namn? – jennie
När fyller du år? – Andra mars
Vad har du på dig just nu? – Mjukis och pappas t-shirt
Vilken årstid är bäst? – Sommar
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? – vakna upp bredvid ian eller stefan (lol kom intenpå hans riktiga namn)
Vad tycker du mest om hos dig själv? att jag försöker hjälpa människor även om andra inte tycker dom förtjänar det, asså att jag inte rbry mig om vad andra tycker och t.nker om mig när det gäller att hjälpa folk. 
Vad är du bra på?  säg mig det
Vem älskar du mest på denna jorden – kan inte välja en
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? – beroer väl på vem det är med men för det mesta med någpn då jag sover bättre med sällskap.

- 10 frågor om dina vänner
Vem vet allt om dig? – ehm allt, ja typ vickan, ewa, markus och david vet väl en hel del den isse och rasmus vet väl också litegrann mem eftersom vi inte hade någon kontakt på ett tag så missa dom väl en del :P 
Vem är den roligaste av dina vänner? – ewa, för det mesta annars tyå, alla är roliga på npgot sätt
Vem är snyggast av dina vänner? – lol jag är snyggast
Vem är mest partyprisse? – jadu
Vem är den du helst har filmkväll med? – spelr väl inte så stor roll, 
Vem av dina vänner är mest ”evil”? – isse ;)

-10 frågor om idag
Vad har du gjort? – skola, tennis
Vad ska du göra nu? – sova
Vad har du ätit idag? – skollunch, och massa annat
Har du ätit choklad idag? 
Lol ja

Är du trött nu? – Nej
Vad händer i morgon ? –skola sen ut till min älskling
Går du i skolan? – aa
Har du varit i skolan idag? – ja

- ANNAT
Hur mår du just nu? – ehm typ less
Är du hungrig nu? – alltid
Vad är klockan nu just nu? – orkr inte kolla
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? – facebook,swefilmer, etsy, google, bloggen, nån piano greej

- TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? – papi
Vem ringde du senast? – mamma haha
Vem sms:a till dig senast? – isse
Vem sms:a du till senast? –isse

- KÄRLEK
Är du kär just nu? – redan svarat
Har du haft sex idag? – nej
Har du kysst någon idag? – nej
Har du ett förhållande? – ne
Är du romantisk? –haha tror inte det, jag vet inte
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? – vad är det här för fråga? 
Vad hette din första flickvän/pojkvän? –filip haha
Hur länge höll det? – ett halvår faktiskt haha!
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? – förhållande, så Ian du kan gärna få komma hit nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback