Alla bara lämnar mig, fuckers

Nu har david också åkt, åhh fan va less. Ska sitta inne på mitt rum med min ipad och tvd resten av terminen. EWA DET HADE UNDERLÄTTAT IFALL DU KOM HEM NÅGON GÅNG. åh, det är fan illa att jag inte klarar en skolvecka utan Ewa men sång händer. Sen ska brianna och tove bort på fredag så då är jag helt jävla ensam, blir inte förvånad ifall jag kommer vara hemma då. 
Sen är jag typ socialt störd, vill vara med folk men när jag ska vara med någon orkar jag inte och ja. Jag är inge bra på att hålla kontaken med folk, haha. Sen hitta ja en bula på mitt huvud, vars den kom ifrån vet jag icket. 
Ja hejdå, någon som vill typ ha hemundervisning för mig? Snälla, någon???
 

Kommentarer
fiktoria säger:

ingen vill va med dig, du är så ful

2013-01-09 | 09:07:58
fiktoria säger:

viktoria*

2013-01-09 | 09:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback