Åh va glad

Hej.
Skolan var riktigt rolig faktiskt. Började med bild, fick lite idéer och har nu påbörjat mitt arbete. Har dock en känsla av att det kommer bli ett dåligt resultat haha! Vi hade sen musik, börjar lära mig våran nya klasslåt, fick även veta mitt betyg för mitt förra spelande. Fick B-A hade fått A ifall någon sjungit till och det passade. Men jag är iallafall riktigt nöjd och glad över det! Sånt här gör att skolan blir roligare ;) hade även a&s. Jag och Ewa satt för oss själva och jobbade, fick sitta bredvid en jävla fläkt som blåste kall luft på mig, ville skjuta någon. Nej men typ, fast min älskade filt räddade mig. Stallet var hemskare än hemskast.
Shit vilket väder, trodde jag skulle blåsa iväg samtidigt som jag trodde kag skulle bli en snögubbe. Riktigt hemskt var det, tog in säkert 7 hästar som stod i hagar med snö upp till knäna, sen rida Bertil en timme när det var som värst tror jag. Ridningen fick ändå bra ifall man tänker på förutsättningarna.
Tar stallet imorgon, far ut och går med honom så han inte är trött till på fredag då det är hoppträning. Får bara hoppas han sko sitter kvar eller att Benka kommer och fixar den annars får jag ta någon annan ponii.
Jaja godnatt!
Man kan ju tro att dom är bröder ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback