Onda fötter

Blä va ont det gjorde i fötterna av att åka skridskor, förstår inte hur hockeyspelare klarar det. Haha. Jaja, det var ändå ganska kul, det var väldigt kallt dock.
Men något som var kallare var när brandlarmet gick då ja och Ewa var i cafeet, så hade Ewa inga skor, jag hade mina klackar och då var jag tvungen att ha henne på ryggen. Klassens mötesplats är ner för en backe på en basketplan som nu för tiden är en is grej. Samtidigt som djupsnön ville bryta fötterna på mig, ja det gjorde ont. Mina höfter mådde inte bra efteråt hehe. Men det var nå fel på ventilationen i matsalen så det var helt immigt, varmt och luktade äckel. Det var väl att röken från köket i matsalen inte for ut så ja.
Jag for iallafall till stallet, det gick bra. Vi red ut. Sen hade vi möte, det gick bra det också.
Sen har Sture och Sussie som bor nere hos oss några dagar nu samt Amanda och hennes kille Adam varit här och käkat. Sture stod för maten och Yvonne för efterrätten. Hon och Kalle kunde dock inte komma. Men mamma fyller år imorgon så det var nån slags "grattis middag i förskott" haha.
-
Börjar ju halv elva imorgon så min snälla mamma skjutsar mig vid nio så jag kan sova ett tag. Jag vägrar åka buss, då går jag hellre upp kvart i sju och åker med pappa. Haha. Så jag får sova en timme längre ;)
Sen är det helg igen och livet leker. Ha det gött, hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback