Hoppträning

Hallå. Gårdagens idrott var h e m s k. Var sist kvar i spökboll tror jag det hette. Trodde jag skulle dö men sånt händer väl. Vill dock aldrig vara med om det igen. Ewa var sjuk och det sög, hon verkar vara sjuk igen så ja mitt liv suger, nej men typ.
Efter skolan igår skulle jag till stallet men märkte att mitt busskort och bankkort var i andra jackan så det var bara att promenera till Porsön för att åka med mamma. Trodde att jag skulle halka och sen bli överkörd, ja jag klarade mig ifrån överkörd biten. Men det var halt ja, och blåsigt. Men det var väldigt skönt ändå. Kom till mammas jobb och käkade upp hennes godis sen for vi till stallet. Benka skodde Thoris så han är nyskodd och fin nu Lagomt till hoppträningen idag som förövrigt kommer bli grymt!
Efter stallet ringde isse och frågade ifall han och Tout kunde komma, men det slutade med att jag tog med mig Bamse och gick till Arcus och var där ett tag. Sen gick vi alla hem till mig och lekte mörkerkurragömma haha! Det är det hemskaste man kan leka i min källare. Så filmade dom jävlarna också. Kollade lite fotboll sen for dom hem.
Ska göra ett annat inlägg om dagen så blir det inte så långt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback