Hårdträning

Har beställt en klänning till galan samt ett har skyhöga klackar som jag inte riktigt vet om jag kan gå i, haha! Ska köra hårdträning nu sista veckorna innan klänningen ska på, ser galan som en motivation till träna för att se bra ut i klänningen ;)
-
Dagen har varit väldigt roligt, eller skön. Ja iallafall, idrotten var väldigt rolig. Tro det eller ej Jennie har börjat tycka om idrott!! Haha vad händer med mig, först musik och nu idrott. Matteprovet som vi skulle göra i par gick bra, förvånar det er att jag gjorde det med Ewa ;) sen efter skolan for vi på textilklubb, den timmen är typ den mest avkopplande timmen på hela veckan, iallafall när det är i princip bara jag och Ewa när vi får lyssna på musik haha! Men det har varit trevligt, har tränat litegrann och sett serier. Fan också, har 5 serier jag ser på just nu, många timmar blir det, borde lägga ner dom timmarna på träning och stallet istället :P
-
Far till stallet imorgon, sen är det lov. Så skönt, ska ägna många timmar åt Thor och sova! Riktigt skönt lov det kommer bli ;)
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback