rörelserummet lol

Ja ganska så sexiga är vi, ställ er på kö boys.  
 
Vi har en "ipad och dator fri vecka" lol haha så jag och flickorna (haha) spenderar våra raster i rörelserummet spelande en gång i väggen och tränar på svanhopp med högtalarna på max :P Snart börjar säkert någon klaga men vi kan väl ha kul tills någon börjar klaga, sura jäklar. 
 
Har en väldigt onödig vecka för övrigt, tråkigt som fan ifall ni inte redan fått reda på det genom mina andra klagomål. Imorgon ska vi gå och kolla runt på kronan, nej men gud vad bra ideé. Sen till det bästa då, på fredag har vi drakfestival haha. Så vi ska bygga en egen drake och flyga runt med, hm. Tror dom börjar få lite såhär åldersdepression och vill inte att vi ska växa upp för det betyder att dom också blir äldre, så därför får vi göra saker som är till för 5 åringar. haha orka ens vad smart jag är. 
 
Ska nu snart göra en mugg med varm choklad och kolla idol, hehehhhe. Så får jag väl sen hoppa in i duschen och strax efter det sova för annars är jag lika trött imorgon som igår morgon. På med träningskorna och undersök luleå imorgon, hur underbart? ;-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback